среда, 31 октября 2012 г.


Середа 31.10.2012
1. Обговорили створені приклади учнівських  робіт та засоби їх оцінювання.
2. Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів.
3. Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості  у навчанні.
4. Створили інструменти для підсумкового оцінювання.
5. Створитл навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів.
6. Внесли зміни в план вивчення теми.
7. Створили презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів.
8. Створили план впровадження теми.
9. Створили документ для фасилітації.
10.Знайшли інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.

Комментариев нет:

Отправить комментарий